.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۱۳ نهاد حقوق بشری: هیچ کجا در غزه برای غیرنظامیان امن نیست
مجموعه‌ای از نهاد‌های حقوق بشری در بیانیه‌ای مشترک خواستار حفاظت از جان غیرنظامیان در غزه شدند.
۱۳ نهاد حقوق بشری: هیچ کجا در غزه برای غیرنظامیان امن نیست

کشته شدن نزدیک به ۳۳ هزار غیرنظامی در غزه که نزدیک به ۱۵ هزار تن از آن‌ها را کودکان تشکیل می‌دهند خشم افکار عمومی را از جنایات رژیم صهیونیستی برانگیخته است. اکنون سازمان‌های حقوق بشری نسبت به وقوع نسل کشی در غزه زنگ خطر را به صدا درآورده‌اند. 

 

به گزارش الجزیره، یک مجموعه از سازمان‌های حقوق بشری امروز (چهارشنبه) با صدور بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که زمان برای حفاظت از غیرنظامیان فلسطینی در رفح در حال به پایان رسیدن است. 

 

در این بیانیه که به امضای ۱۳ سازمان حقوق بشری شامل نهاد‌هایی همچون سازمان نجات کودکان، سازمان عفو بین الملل و موسسه بین المللی آکسفام رسیده، آمده است: اکنون یک هفته از تصویب قطعنامه شورای امنیت برای استقرار آتش بس فوری در غزه می‌گذرد، اما اقدامی در این باره صورت نگرفته است. 

 

این بیانیه با اشاره به تاکید مقامات صهیونیست برای حمله به رفح، آورده است: هنوز هیچ برنامه قابل اجرا برای تخلیه غیرنظامیان از رفح یا شرایطی که باعث حفاظت از جان فلسطینیان در صورت حمله اسرائیل به این منطقه شود، وجود ندارد. 

 

این ۱۳ سازمان حقوق بشری تاکید دارند: اکنون هیچ جای امنی در نوار غزه برای مردم وجود ندارد. ارتش اسرائیل اکنون به طور مداوم در حال بمباران مناطقی است که پیش‌تر آنجا را برای غیرنظامیان امن توصیف کرده بود. به همین دلیل، جهش در شمار تلفات غیرنظامیان عجیب نیست.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.046 seconds.